|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Zdaniem Rhianny Pratchett gry nie powinny doprowadzać graczy do płaczu
| |
Rhianna Pratchett, która jest odpowiedzialna na fabułę takich gier jak Mirror’s Edge i Overlord, powiedziała, że scenarzyści gier robią źle próbując doprowadzić graczy do płaczu. W wywiadzie zamieszczonym poniżej powiedziała: „Branża ma obsesję na punkcie doprowadzania graczy o płaczu. Co jest takiego świetnego w płaczu?”. Wg niej lepiej skupić się na pozytywnych aspektach, tak jak zrobiła to w serii Overlord.
„Świat jest ponury, zwłaszcza obecnie. Uważam, że Overlord był sukcesem, ponieważ sprawił, że ludzie się uśmiechnęli, sprawiał, że się śmiali”. Trudno się z tym nie zgodzić. W wywiadzie Pratchett omawia również jak ważne jest by scenarzyści brali udział w tworzeniu gry tak szybko ja to jest tylko możliwe.
Źródło:
joszko - Voodoo Guild
|
Klemens
| 2009-03-28 22:34:03
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|